Pages

Monday, November 22, 2010

Sebenarnya diri ini tengah blurrr!!!!

Selepas mohon cuti selama 2 hari (sebenarnya telah cuti 5 hari termasuk hari raya aidiladha dan weekends) saya blurr di pagi isnin nih…mungkinkah sebab makan terlalu banyak sepanjang 5 hari tersebut atau xleh nak refresh apa yang tertangguh??? Atau mungkin xtau nak start kerja mana dulu…huhuhu (T_T)

Malaslah nak cerita pasal kerja, gerenti xhabis sehingga saya akan pencen lagi 30 tahun (lama lagilah nampak gayanya)..baik saya cerita apa yang berlaku sepanjang 5 hari saya cuti tu..

Day 1: Pagi Aidiladha saya sediakan juadah Nasi Minyak bersama ayam masak merah. Menu sampingan nasi impit bersama rendang daging yang sungguh masin itew!!! Hehehe biasalah tu..1st trial. Dalam pukul 11 kami keluar beraya ke Kota Warisan dan seterusnya Taman Bukit Subang…

ni menu di rumah sendiri di pagi Aidiladha

Berselera maknanya sedappp atau laparrr???

apa kaitan goreng pisang dengan raya? saya mau makan, saya goreng aja!!!

inilah ghope rendang yang masin tp habis hehehehe

kat bukit subang, masa ni Aisya tengah elok makan, tapi.....

mcm ni la dia bila kena usik..

lagi...bertambah sebak

Suka tengok pic ni, InsyaAllah kalu ada rezki...

Day2: Setelah tidur selama 12jam(syiok tu!!!) saya mengemas kapal pecah (rumah saya yang bersepah tu lah), kemudian saya g bayar bil-bil mak sdara saya yang pergi menunaikan haji dan ke rumahnya untuk berkemas juga!!! Amanah tu!!!

Day3: Memandangkan en.Shahrir cakap dia adalah antara orang penting di opisnya (sehingga xleh cuti langsung wlpon sehari), saya tidor 12jam lagi..hahahaha (boleh dapat anugerah bini contoh 2010 x???) petang tu kami singgah ke pasar malam putrajaya nak cari kopok lekor ngan sup, tapi malangnya satu pon xdapat (-_-) (peniaga masih cuti raya WoOoOooo)

Day 4: Pagi-pagi saya bangun di pagi Sabtu ajak en.Shahrir cari nasi kerabu di kedai Mak Mah nasi Dagang , malangnya Mak Mah pon balik Kampong agaknya!!! Sebenarnya banyak kedai makan tutup selama 5 hari ini) Sudahnya, kami g Saba beli nasi arab..Petang plak, saya bersiap siaga untuk menggunting kebun lalang di depan rumah saya..sungguh semak!!!

Day 5: hari ni giliran en.Shahrir plak tidor selama 16 jam (dasyatnya!!! Pecah rekod saya!!!) oleh kerana kebosanan saya keluar sesorang diri ke Jusco Balakong, saya xpasti dari blog sapa saya baca…ada takoyaki dijual di Jusco. Saya beli 2set!!!! Kemudian sebelum balik saya tapau KFC kemudian pusing ke Seksyen 7 Bangi beli Sup Urat Keting (hari yang penuh nafsu makan!!!!!)

ni takoyaki yang dah kemek..

ni plak yang dak terbalik..

Persoalannya!!!!

Bila nak start belajar wat kek ngan muffin nih???????? Bahan2 pon dah lama beli, tapi biasalah angat2 taik ayam rupanya saya!!! Errrrrrr weekend ni mungkinkah tercapai hasrat saya????? Kita tungguuuuu…

No comments:

Post a Comment