Pages

Wednesday, December 15, 2010

kenapa ini hari manyakkkkkk malas????


ngape ek???? xpaham betui dengan diri sendiri, kenapa malas tahap gaban ni, mungkin gaban pon rajin sket dari saya neh...keja bertimbun, tapi diri sendiri masih di takuk kerja kena ikut mood...wlau bagaimanapon Alhamdulillah..stakat ni kerja2 masih boleh disiapkan dalam masa yang ditetapkan...skiranya mood saya okei, skelip mata saya boleh bereskan macam2 perkara..(ampu diri sendiri)

Tolonglah diri...tolonglah merajinkan diri (T_T), dah tak sanggup wat kerja last minit, seksa sungguh..prinsip saya stakat nih..bila melangkah kluar dari opis jangan pikir pasai kerja, kerja kena buat waktu kerja dan di tempat kerja saja (walaupon kekadang wiken pon mai keja)

adush...saya masih malas nih, tapi insyaAllah, saya janji dengan diri saya, kerja itu mesti ada dan siap pada waktu dan ketika seperti yang telah ditetapkan, xpernah ada rekod saya suruh orang lain wat kerja saya, kerja saya adalah tanggungjawab saya..syabas pada diri sendirik!!! (?????)

No comments:

Post a Comment